Een hersteladvies is een advies aan een klant met een beleggingsverzekering. Dit advies is bij ons altijd kosteloos. Het is bedoeld om je financiële positie te verbeteren. Je kunt voor hersteladvies een afspraak maken met een adviseur van Nationale-Nederlanden. Je kunt ook contact opnemen met je eigen adviseur. Hersteladvies voor je beleggingsverzekering zou ook bij je eigen adviseur kosteloos moeten zijn. We vragen adviseurs in verband met de zorgplicht om hun verantwoordelijkheid te nemen. Biedt je eigen adviseur geen kosteloos hersteladvies? Dan kun je voor een kosteloos hersteladvies contact opnemen met een adviseur van ons.
Samen met jou zoeken we de best mogelijke oplossing voor je beleggingsverzekering. Onze adviseur belt je op een afgesproken tijdstip. Heb je een computer bij de hand? Dan kun je tijdens het telefoongesprek via een beveiligde verbinding meekijken op het scherm van de adviseur. We kijken met jou of de verzekering nog bij je situatie past. Of de verzekering nog aansluit bij het doel waarvoor je de verzekering hebt afgesloten. We kijken ook wat de mogelijkheden zijn.
Onze adviseur kan je:
Onze adviseurs geven alleen advies over de producten die je bij ons hebt. En de producten die we je kunnen bieden.
Na het gesprek krijg je een adviesrapport thuisgestuurd met daarin het meest passende advies volgens onze adviseur. In het rapport staan alle alternatieven. Je maakt zelf de keuze welke oplossing het beste bij je past. Bij het adviesrapport zit een formulier waarop je de keuze aangeeft. We zorgen er daarna voor dat het geregeld wordt.
Het hersteladvies is bij ons altijd kosteloos. We hebben daarbij geen commercieel belang. We zoeken alleen naar een oplossing om je financiële positie zo veel mogelijk te verbeteren. Besluit je om je beleggingsverzekering aan te passen? Dan betaal je misschien wel kosten. Je kunt daarbij denken aan mutatiekosten of notariskosten.
Wil je een breder advies dan alleen over het wijzigen, afkopen, omzetten of ongewijzigd laten van je beleggingsverzekering? Bijvoorbeeld over je hele financiële situatie? Vraag dan je adviseur om advies. Hiervoor betaal je misschien wel kosten. Je adviseur vertelt je vooraf welke kosten je betaalt.
We kunnen je op verschillende manieren helpen.
Bereikbaar maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur. Houd rekening met een wachttijd.