Heb je een vraag of verzoek over je pensioen, zakelijke schade- of inkomensverzekering? Je kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen: per post, per e-mail of telefonisch. Wij doen er alles aan om je zo goed mogelijk te helpen en wij beantwoorden graag al je vragen. In het algemeen ontvang je een inhoudelijke reactie, soms een bericht dat het wat langer duurt. In dat laatste geval laten wij altijd weten wanneer je alsnog een inhoudelijke reactie kunt verwachten.
Voor sommige verzoeken geldt een specifieke reactietermijn:
Op al je andere vragen of verzoeken reageren wij binnen 10 werkdagen.
We beantwoorden je vraag of verzoek binnen 15 werkdagen.
Klachten lossen we binnen 10 werkdagen voor je op.
Op informatieverzoeken betreffende de wet Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG)/opvragen persoonsgegevens reageren wij binnen 25 werkdagen.
Je ontvangt binnen 10 werkdagen een reactie van ons als je:
Alleen als je een niet-pakket polis aanvraagt, kan deze reactietermijn oplopen tot maximaal 25 werkdagen.
Op informatieverzoeken betreffende de wet Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG)/opvragen persoonsgegevens reageren we binnen 1 maand.
We versturen papieren post uiterlijk op de door ons genoemde reactiedatum. Wij kunnen niet aangeven wanneer de post bij je wordt bezorgd.
Wil je een verzoek indienen via e-mail? Dat kan eenvoudig via deze website. Onder ‘Kunnen wij je helpen’ vind je een e-mailknop. Als je daarop klikt, verschijnt er een webformulier waarin je je vraag kunt stellen. Vul dit formulier zo volledig mogelijk in. We kunnen je dan zo goed mogelijk van dienst zijn.