Chat met Sanne, onze digitale assistent. Komt die er niet uit? Binnen kantooruren neemt een collega het over.
Open de chatVia mijn.nn krijg je inzicht in al je producten bij Nationale-Nederlanden. Ook het overzicht van je zorgverzekering vind je in mijn.nn.
Mijn NN Zorgverzekering is een online polismap. Hier kun je zelf jouw zorgverzekering bekijken en wijzigingen doorgeven.
Heb je een rekening van je zorgverlener ontvangen of heb je zelf een factuur betaald? Je kunt je zorgkosten dan eenvoudig declareren via de NN App. In deze app vind je ook je zorgpas.
Je kunt op verschillende manieren je zorgkosten zelf declareren: via de NN App, via Mijn NN Zorgverzekering of met het declaratieformulier. Bekijk de mogelijkheden om te declareren.
Je bepaalt zelf hoe en wanneer je premie en eventueel eigen risico betaalt. Heb je moeite met het betalen van de premie of je eigen risico? Wij helpen je daar graag bij.
Je leven is constant in verandering. Gelukkig kun je in Mijn NN Zorgverzekering 24 uur per dag, 7 dagen per week een wijziging doorgeven.
Heb je een aanvullende verzekering maar gebeurt er iets in je leven waardoor je meer of minder zorg nodig hebt? Pas je aanvullende verzekering één keer per jaar tussentijds aan.
Je wilt overstappen naar een andere zorgverzekeraar en je zorgverzekering bij ons opzeggen? Natuurlijk vinden wij dit jammer, maar ook hier willen wij je graag mee helpen.
Ga je naar het buitenland? Dan is het goed te weten op welke zorg je kunt rekenen. Ben je voldoende verzekerd met je basisverzekering? Of heb je een aanvullende verzekering nodig? We leggen het graag aan je uit.
De Europese zorgpas heet officieel EHIC (European Health Insurance Card). Met de zorgpas krijg je noodzakelijke medische zorg tijdens een tijdelijk verblijf in het buitenland.
Heb je vragen over bevallen, kraamzorg of verloskundige hulp? En wil je iemand persoonlijk spreken? Bel onze geboortezorgadviseur: 013 593 82 25. Beschikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.30 uur.
Heb je een gezondheidsvraag? Bel gratis naar de Gezondheidslijn: 026 353 53 12. Beschikbaar 24 uur per dag, 7 dagen per week. Je krijgt deskundig medisch advies van een ervaren verpleegkundige. Weet de verpleegkundige het antwoord niet? Dan neemt een arts het over. Liever chatten dan bellen? Met de app Vraag de dokter kun je gratis chatten met een verpleegkundige.
We kunnen je op verschillende manieren helpen.
Bereikbaar maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur. Vragen over declaraties, betalingen en wachtlijstbemiddeling kunnen wij niet via WhatsApp beantwoorden.
Het nummer van de hulpdienst staat ook vermeld op de EHIC-pas en op de achterkant van je zorgpas.